2010. február 15., hétfő

MINDEN KEZDET NEHÉZ...


... szól egy régi mondás.
Nos, ez a kezdet tényleg tipródás volt, hogyan kezdjem, miért is szeretnék egy ilyen blogot. Vagy 2 hónapja pilinckáztam vele, egyszer nagy elánnal nekiduráltam magam, aztán a végső lépésnél elfogyott a bátorság. Utána hetekig nem is néztem az irányítópult felé.
Most viszont nekivágok, lesz ami lesz. Legfeljebb törlöm az egészet.... hacsak a grafomániám nem erősebb. :)

Szerencse fel! Vagy ahogy nagymamám mondta, minden indulás előtt: Induljunk Isten nevében!


Nincsenek megjegyzések:

LET'S GET TOGETHER :)

HOGY SZALAD AZ IDŐ! :)


FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEK

Jelen blogban található szövegeket (kivéve a megjelölt forrásmunkákat) saját kútfőből merítettem, a fotókat, melyeken blognevem olvasható, saját magam készítettem. Ezen szövegeket illetve fényképeket kizárólag előzetes írásbeli beleegyezésemmel, engedélyemmel lehet felhasználni.
Amennyiben csak rövid mondatkiemelés jelenik meg másutt bármelyik postomból, ott kérem feltüntetni az idemutató linket.
Köszönöm.